Kan du bete dig så gamal du är?

Har gått två dar nu och fått klagomål för att jag inte skrev igår.
Men gårdagen var inge sp. På kvällen var jag men Sara, ärt o hennes kille på en teater men vi trog i pausen men de var inte för att den var dålig utanjag rekommenderar den. Utan för vi kom på att vi skulle komma hem vid 23,30 - 00,00 och de tyckte vi var sen. Jag ska säga till mamma att köpa biljeter så jga kan få se slutet oxå.

Måste ta bort en ansiksmask, kommer snart och fortsätter.

Så var var vi. Jo juste idag hade vi en ''Engelsk dag'' då våra lärare snackade engelska med oss och de varen balning mellan sv lektion och teater. Vi fick en dialog på englska som vi skulle spela upp i slutet av dagen.  De gick jätte bra för mig och sheima och jag tänkte spela upp men de blev inte så. Jag kommer in i teater salen och sen ALLA Ramins kompisar och går direkt til Leif och Alex och säger jag tänker inte spela upp om dem är här inne och de tänkte fråga mig de oxå. Alex och Lefi respekterar mig och säger till dem att gå ut. Ramin dampar!
 - Alla sa ju att de var lugnt arr de var här inne.
Jag står för de jag så sa;
- De var jag som inte ville de!
Han dampar ingen och säger;
 - Hon gör de här bara för att reta mig.
Hans kompisar går ut och då går han på mig och sägar att jag ska dra i stället och att jag inte har här att göra. (som om hans kompisar var viktigare)
Han sa lite sker till och jag klarade inte av de. Kände att tårarna skulle komma vilken sek som hälst.
Jag spelade inte upp!

Han ska vara 18 eller 19 What ever! Men han beter sig som 14. En sån Tönt. Han lyssnar inte och respekterar  inte andra. Om man säger att de itne är kul och att man blir sårad så antingen så skiter han i de eller så skämtar han bort de.
Om man ska säga att någon inte är mogen så är de han. Han tänker bara på sig själv.

Tack ärt för att jag diskutera med dig och höja rösten och du bara fortsätter få mig att förstå och lugna ner mig. Även om jag inte alltid lyssnar genom mina egna ord så betyder de sjuk mycket. Nu andras jag igen!

Jag träffade Martin i dag och vi gick och fikade. Vi hade inte så mycket att snacka om och de vi snackade om var mäst negativt. Måste säga att du hade rätt Martin, du skrev kl 6... men du kan inte säga något nu för jag vann den diskotionen.

Var och tränna och de var jätte skönt. Fick ett tel samtal av en person som jag saknat och vi bestämde en sak. Och NEJ de var inte Mikaela!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0