Bara töntigt, inte coolt någonstans!

Sitter bokstvligen och äter frukost. I dag har vi inga lektioner men ska till skolan ändå. Ska göra klart lite saker. Sen ska jag träffa Leif vid två.

Är barnvakt i kväll till Anton och Oscar!

Juste jag skulle säga attjag tyckte att de var fett töntigt av de som hoppade av stadsvandringen vid stadshuset. Jag menar de var en fett chill dag. Ni fick snacka och ha de trevligt, vi hade inge lektioner och så lärde man sig lite oxå. Så taskigt mot dem i eran grupp. Mötte Max och Johan i Gamla stan och de sa att ni gått och jag tycker de är så töntigt!

Men Max ska ha STOR Medalj för att han inte gick och gjorde som alla andra eftersom han ''brukar'' går sånt :P

Ni gick från en dag vi inte gjorde någonting på, lyckat!

xoox




Kommentarer
Postat av: Sandra

bara gick?

Vi pratade förövrigt om det i 10 minuter, gick och åt lunch TILLSAMMANS med max & johan och max sa sen att han skulle fortsätta själv och vi sa att vi skulle åka hem (:

2010-03-20 @ 21:13:30
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0