Brolle och Ladies Night

Idag har mamma och jag tittat på film, vi såg P.S I Love You och den är lika bra varje gång och gråter oxå varje gång och de är ett värd film val. Sen sov jag eftersom jag känner mig hängig.

Pappa komm hem.

I går hade vi såå kul och de här tyckte vi var sjuk kul:



Igår var de oxå ett år sen min farmor begravdes :*( <3

Brolle i rix morgon zoo. (Tryck Rix morronzoo och sedan Gerts värld, där finns "ett möte med Brolle". - Om du inte kommer ditt direkt) GU var jag älskar hans Dialekt!

Han ska oxå vara med i Ladies Night som jag ska gå på när jag fyllt 18, sjuk kul att få veta att han skulle vara med. Vilken Fördelsedags pressent! 16 oktober <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha men hon saknade ju ett huvud..

2010-04-06 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0