Hannah + Liten = .....

I dag I dag I dag...

Vanlig måndag. Jag gav Hannah en väska jag tänkt slänga och tänkte på Hannah när jag tittade på den.
HON ÄLSKADE DEN!!
Hon tackade flera gånger men, de var så lite. Jag skulle ju ändå släng den och man kan ju alltid fråga henne och om hon inte skulle vilja ha den så skulle jag slängt den i närmaste papperskorg.

Jag såg Liten (Philip) vid tubben vid fridhemsplan. Men de var inte han jag spg först utan en av han två kompisar som han gick med och de var han som jag kännde igen. Men vet inte från var så de var ju läskigt. Men när jag hade sätt honom tittade jag mer noga och då såg jag Liten men hann inte gå fram och säga hej för tåget kom i samma veva. Men måste göra de nästa gång!

Har trännat!

Gör klart ett prov där de snackar om Michelangelo

Om du klickar på den så du får låten på youtube så kan du se värk som han gjort!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0