Lång sovmorgon!

Svar på ärt, Nej inte varje natt... Men de var ju ungen som inte bromsade ju!?!!!
Och förlåt, ärt sjöng Charlie is a melody in my head!
Nöjd?

I dag har vi sovmorgon till 12,35. Men tror jag ska åka till skolan bara för att äta, de är skinksås! Fick ett sms av Isbell där hon frågade var ajg var. Hon och typ Olivia hade inte hört att de var sovmorgon...

Jag tycker de känns som typ fredag i dag så de e ju lite jobbigt. Jag har Historia och Psykologi i dag sååå kul. Ligger lite efter i psykologi! okej inte lite utan mycket!

Jag har tänkt på en sak och de äratt jag ligger efter så mycket i skolan så kanske jag inte ska vara så mycket på datan upptatera den här skiten. Kanske typ tänk på mina betyg? Vad tycker ni om de? Så om jag inte upptaterar så mycket nu så är de därför och ja, jag vet jagatt de här inte kommer hålla men kan ju alltid försöka!?

xoxo


Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 17 and pregnant

Du låter som Sofie idag på maten.. "joo jag ska nog skärpa mig nu" haha. Hur många gånger har man inte sagt det? :O



PS. Ja jag är nöjd!

2010-03-10 @ 15:13:05
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0