Psykologi för alla!

Jo jag vet ärt och de är ju så typiskt. Har sagt de sjukt många gånger nu. Men i dag har jag i alla fall läst psykologi så de är en bit på vägen, okej en LITEN bit men ändå.

I dag hade vi bara två lektioner som jag redan har sagt, fan va jag säger allt i repris. Jaja, Historia, Tråkigt!
Psykologi ROLIGT och INTRESSAN för första gången typ. Vi snackade om varför man väljer den partner man väljer och vad män och kvinnor drasa till. Kan säga lite ska bara hämta blocket...

Okej hittade den, nu ska vi se... Hur du ska ses intlegant och vara lite mer interssant? Jo de kan jag säga dig.
För att ses lite mer intlegent så ska man fråga mycket frågor som nu när jag sa att jag bestämt mig att inte blogga så mycket då kan ni fråga, vad fick dig att känna så eller jaha, ... ja ni fattar. Sen ska man kunna lite om mycket!
Och sen om man har ett samtal med någon så ska man ALLTID luta sig framåt (om man sitter), Titta personen i ögonen och le.

Första mötte med en person:
Ska man inte stå för nära.
Man ska inte prata för mycket om sig själv men inte häller för lite.
Men ska inte snacka om bannan ämnen och aldrig om något alvarligt, t ex min mamma har canser. Eller ja ni hajar!

Finns skillnader mellan män och kvinnor, vad vi tycker är snyggt på de andra könet.
Vi kvinnor tycker män ska vara musikulösa och långa och män tycker att en kvinna ska ha stora bröst, höfter och rumpa.

Ju mer man likar en bebis - Stora kinder, Stora ögon och rund näsa anses man vara gullig av andra.

Killar vill ha unga korta tjejer och tjejer vill ha äldre långa killar.

Varför vi valt den vi valt:
Likhet (Samma attetyder, kan hitta gemensama aktiviteter)
Familijäritet (Människor vi träffar oftare är de destustörre skans att man blir kära)
Närhet (Ju närmre man bor varandra destustu större skans att kärlek)

Så där ju, nu har ni kanske fått veta något nytt! De var så lite!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0