Så fin klänning!

Hej idag har jag fått lära mig mycket. Jag fick undervisning av rekton, hon hade kultur och idehistoria lektion med mig och vet ni JAG FATTADE VI HON SA! Jag hade ingen anning om att han har snackat om de hon sa.
Hade mötte med Leif oxå.

Haha, när jag satt och åt och lyssnade på musik och INTE VILLE bli störd. Då kommer hon den där lilla saken och satte sig mitt i mot mig. Jag ba NEEEEEJ! Jag fortsatte lyssna på musik och sa typ inge till henne förutom när hon tvunget skulle prata med mig.

Var i stan och köpte filmen 2012 sen åkte jag till sickla och testade en jätte fin klänning med den puff eller vad de hete som man har på axlarna.



Vad tycker ni?

Sen var jag barnvakt till Foley. Gick jätte bra!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0