Snygg inlägg från Norge!

Är i Norge nu!

De första dagarna har varit bra. Jätte fina backar.
Jag ska inte skriva så mycket nu men gör de när jag kommer hem och kanske lägger ut lite bilder. Har gjort lite vidio inlägg med Maritn och dom är ju lite konstiga, kanske får se dem... De bilr en lång film om man sätter ihop dem. Men den e ju bra eftersom jag är med.. haha!

Vi bor i ett jätte fint hus, som ligger nära backen. Är så glad att jag fick följa med.
Men hade oxå önskat att jag var hemma så att jag kunde träffa mina muppar eftersom jag inte träffade dem så ofta. Som Emelie!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 17 and pregnant

Vad roligt att du har roligt haha! ta hand om dig! kram

2010-03-02 @ 01:11:36
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo tack, du hinner skriva så mycket på din blogg så jag hinner inte ens vara bort en vecka utan att vara sjuk mycket efter!



Saknar dig sjukt mycket! <3

2010-03-04 @ 19:07:20
Postat av: Emelie

tycker det är lite dålig uppdatering nu ja :D

2010-03-09 @ 19:45:35
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0