Tacka gudarna att vi blev tillsammans! <3

I dag har jag anstängt mig på idrotten, körde basket och boxning. Sen på teaten körde de som inte gjort sin monologer för treorna en redovisning i dag och She... ja ni i klassen vet nog. Fan vad jag inte kunde hålla mig för skratt när hon förberäde sin monolog med att börja gråta. Tycker nästan synd om Max.

Juste fick våra Dialoger idag oxå och jag fick jobba med Hannah, och ni vet inte hur glad är för att jag fick henne. Om jag inte skulle få henne skulle jag hellre vilja vara med Shema än med J. För om jag är med henne ska jag ju alltid ha de lite kul på vägen men om jag skulle vara med honom så vet jag seriöst inte var jag skulle ta vägen.
Jag fick spela Hamlet och Hannah spelar Foelias pappa.
 
Sen åkte jag till Gamla stan och träffade Martin en stund och fick en chip. Ett Hemligt chip med spionbilder från trysil, hah!
Efter de åkte jag till solna till M.D.Y.N och va med henne. Åt middag och sen gick vi upp till henne och hon jgorde sig i ordning till en fest. Vid halv nie gick vi. 
 
Vi skulle på bio men de fanns inte kvar några biljeter. VI tänkte gå i mogon förmiddag men den går inte då.

 Jag komemr inte på något mer att säga men jag vet att de var något jag tänkte på i dag som jag skulle skriva men har glömt bort vad de var.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0