Tre dagar utan data!

Gud vad alla är roliga och kommenterar.

Den här veckan har varit supper bra. I måndags var vi på stadsvandring. Jag och ärt var i lag. Vi skulle svara på en massa frågor som: Gå till centralapost huset och titta vem som bygge se och när de invigdes (eller något sånt var de) Men Vi hattade de inte och sen visade de sig att de inte har legat där på 10 år. Eller vad ligger på vasagatan 18 som är bra att gå in i om du ska någonstanns i världen? Jo ingenting, för man kommer inte in där så om vi ska ut i värden gå inte ditt först!
Vi började 11,30 (först) och slutade 14,30 (sist) men va fan, vi gjorde allt som man skulle och vi hade de trevligt och jävligt kul eftersom jag ärt är bäst på att läsa kartor!

Igår var de en vanlig dag. Har börjat ta tag i allt jag ligger efter med. Så efter Sv igår började jag med Psykologi provet från A kursen. Och jag vill tacka Maria och Magareta för att ni finns på skolan så att de är någon som fattar att han har de svårt när man har dyslexi.
Efter de träffade jag Emelie i stan och vi gick och köpte en maka och sen gick vi till börget king för att vänta på mamma och Marre. Vi skulle på Talang 2010. De var bra till en början, men i pausen gick jätte många. De kanske var lite långt men de var kul att uppleva. De började 17 och sen satt vi där i 5 och en halv timma alltså till 10,30. Kul att du ville hänga på Emelie, men måste säga att jag saknade de fula bilderna som togs igår på din blogg!?!
Jag har några favoriter där på talang. De startar den 2 april titta då och se om ni ser oss på lektaren.



Idag var jag i skolan 9 och gjorde klart psykologi provet och började med läxerna jag har i psykologi B, två analyser. En bokanalys och en drömanalys. Gick jätte bra med drömanalysen.
Kulturhistorie prov gick sådär har de jag inte gjorde som ett hem prov.
Psykologi sen på eftermiddagen och de var intressant. Fick se film om ett expriment om några som friviligt ville bli fånge för två veckor för 15 doller per dag.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0