Tre störande saker och en skit bra!

Var är de du inte fattar ärt? Förklara för farbror Lina!

Tre grejer jag stör mig på:
1. Jag övningkörade i dag och  de är ju sjukt svårt att hålla hastighetsbegrensningen, och så finns de  bara 50 och 70 där jag kör just nu och när man tittar på hastighetsmätaren så står de ju bara jämna nummer så de e ju mycket lättare att köre 60 och 80 då. VARFÖR FINNS DE INTE BARA JÄMNA SIFFTOR OM DE ÄR DE SOM PÅ HASTIGHETSMÄTTAREN.

2. SF att de ändrar på hur många platsr de finns kvar hela tiden. Jag och Emelie skulle se Avatar och de stod  att de bara var en kvar när vi stod frame vid kassan så vi gick ur kön och så när vi tittade igen om de fanns någon annan vi kunde så så stod de att de var tre biljeter kvar, SÅ STÖRANDE!

3. Hatar när människor på bior skrattar på fel ställen. Som när de är lite sorglig så börjar de skratta! Varför förstöra för alla andra.

Men de är en sak som jag gillar och inte har stört mig på i dag och de är Emelie K och hennes skratt. Älskar när hon skrattar för hon skrattar åt de jag oxå tycker är kul. Vi har samma humor i gemförelse med alla andra tråkiga pluppar som aldrig skratttar när jag säger nått och bara säger ''Jaha''!
Till er; SKAFFA ER LITE HUMOR!!!

Ska vara lite social med min barndoms kompis Sara o hennes syrra!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0