Hästisarna!

Jag säger bara NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Varför vinner den där påfågen Anna melodifestivalen. Hon är ful och jag tycker inte om henne! Hon kommer så Losa i Norge!
Vi var vid gullmarsplan och såg de och såg även globen och för ni som vill veta så var globen blå och de stod Melodifestivalen 2010.

I dag har jag, Marre, mamma och Helga på bio. Vi gick från slussen till hötorget till skandia bion. Vi fick frukost där och sen såg vi Alise i Underlandet. Den var jätte bra om du frågar mig men lite konstig!

Sen åkte vi och åt kroppkakor och om ni inte ätit de så har ni missat något. Vi var hos Mammas bror.
Jag ritade lite där på papper som jag ritade på när jag var liten, vad tycker ni?

   



Ganska nöjd. De var begrensatt med färger, men men !

När vi kom hem köpte vi biljeter till Lady Gaga den 8 Maj. Har en över om någon vill följa med?!

Tittar på wipe out!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej där

Jag har startat en ny blogg. Kanske inte så himla skitkul för den ska delvis handla om hur jag ska söka jobb men ändå... välkommen dit o kolla läget

http://arbetsfor.blogg.se/index.html

Kramar

o glöm inte bort att jag gärna hänger med på när ni går på saker. Bio o teater o musik o sånt du vet. Jag gillar att gå tillsammans med er.

Har du sett Avatar?

2010-03-15 @ 17:43:19
URL: http://arbetsfor.blogg.se/index.html
Postat av: Emelie

ÅHH jag vill gå med! om du vill ha med mig:D betalar för att få gå med xD<3

2010-03-15 @ 18:48:12
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0