Grymma Sagor!

Hej alla tråkiga läsare!

Igår var jag med Kate Lyn på en teater i skärhållmen. Den hete Grymma Sagor och då hade de mordernat sagor som snövit, flickan med de röda skorna osv och vi såg Aladin och den var sjuk bra.

Idag har jag hakat is och sen tyckte jag och mamma att de var så fint väder så vi grillade korv i solen, första ute lunchen i år. Sen åkte vi till saltsjöbaden och titta på en utförsäljning, där köpte jag en jaka. Sen åkte vi till sickla och jag yänkte köpa den där klänningen som var de var bilder i förra inlägget som ni uppenbarligen inte tyckte var fin. Men den tänkte jag köpa tills jag fick reda på att men måste kemtvätta den och de kostar ju lite oxå så de blev ingen klänning.
Vi åkte hem och hakade lite till på isen vid våran utfart. Sen gick vi in och jag hämtade våran extremt tunga symaskin. För jag skulle sy igen en förslittning och sen ett håll i en ficka i min jaka. (en annan jaka)

FAN VAD JAG HATAR KLÄDER. MAN HITTAR KLÄDER SOM MAN TYCKER SER SNYGGA UT MEN NÄR MAN SJÄLV TÄSTAR DEM SÅ ÄR DEM SJIT FUL. ALLTSÅ KLÄDER ÄR BARA SNYGGA PÅ GALJEN ELLER PÅ SKYLLT DOCKAN. ELLER SÅ MÅSTE MAN KEMTVÄTTA DEM*!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0