Vem kan han vara? Vet DU? Gissa på!

Hej i dag har jag varit barnvakt till mille. Och när vi var påväg till Nacka forum så kommer de på en kille som jag känner igen. Han tittar på mig men tittar snabbt bort antagligen för att jag tittade på honom och för att han kan ha kännt igen mig. Han gick i min förra skola och gick ut ett år innan mig och han gick i killklassen. Han ser lite snobbig ut men han är inte fel utan ser bra ut oxå. Han drev nog lite med oss tjejer i skolan och nästan alltid ett leende på läpparna. Vet ni vem de är?
Ni får sugga på den karamellen lite till i morgon. De är bara att gissa på!

Ärt hade en dröm om mig :D och henne och bebis och vagnen med rundaringar och hissar och trappor och haha ja ni fattar vilken sjuk dröm de kan ha varit!

 Måste säga att dagarna blir bätte när ärt kommer till skolan, inte för att jag inte gillar er som jag är med redan (Ta inte illa upp, älskar er oxå) för hon och bara är. Jag kan disskutera med henne utan att hon tar åt sig som vissa andra gör. Älskar henne så otroligt mycket och gillar inte att veta att hon inte kommer vara i skolan och vid min sida nästa läs år (3:an). De kommer saknas något och jag hoppas att vi kommer ses mycket efter de här.

Älskar dig gumman!

Tack för att jag fått lära känna dig och jag hoppas vi håller ihop!

Ingen få ta illa upp, jag menar jag älskar / gillar er på olika sätt och vissa av er vet om på vilket sätt jag gör de och om ni inte vet de så säg till så ska jag med nöje berätta de för er!



Haha skokJ!


xoxo



Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 17 and pregnant

jag vet jag är bäst ahaha:`)

2010-03-25 @ 23:35:10
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0