MVG ++

Hej

I dag har mamma hämtat Lady Gaga biljeterna.
Jag hade UV - Samtal i dag och de gick bra. Min lärare sa att Jag var BÄST i klassen på allting och han undrade lite varför jag fick i skolan eftersom jag redan kunde allt. Jag fick också mina riktiga betyg med bara MVG, han ville inte ge dem till mig i går när alla andra fick sina så han hittade på lite betyg som såg bra ut så att inte alla skulle bli avensjuka. Men jag berättar de för er i förtroende att in inte säger de till alla i klassen för då kanske någon tror att jag gör något med lärarna eftersom jag får så bra betyg.

Vi har fått våran as gryma bil i dag, en folksvagen. Svart med röda sätten.

Juste höll på att glömma Gaga låten: 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0