♥ R.I.P CHANTAL ♥ 1991-2010

Har lite att säga nu.
Jag längtar sjuk mycket till lördag då jag och Em ska på Lady Gaga så de gär dagarna som kommer vara lite Gaga, tror jag men kan inte lova, hiih" (Men i dag ska vi vända uppmärksamheten till en tjej som hade hela livet framför sig)
Längtar också efter att få träffa Em:s Två hundar och en av den är bara (nu ska vi se om jag mins rätt) 8 veckor.

Vi har köpt en ny bil, en plåt cab. Stolt, och längtar tills jag får köra den.

Enligt Patrik betyder vgd = Var god vänta. Medans för oss andra betyder de; Var gör du? Hah, kommer så bli ett internskämt.

Nu har jag nåfot seriöst att säga. Tjejen som de hittat under en bro på södermalm som vi alla läst om i tidningen eller hör om på radio. Hon gick i min skola i teater linjen och gick ut där förra året. Känns sjukt konstigt att en människa man snackat med och varit runt bara försvinner.

Afronbladet säger att hon trillat ner för bron. (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7071818.ab) Men de tror inte jag man gör, de är ju ett räcka där och allt, jag har svårt att tro de.

Expressen - http://www.expressen.se/Nyheter/1.1976174/chantal-19-mordades-inte
Metro - http://www.metro.se/se/article/tt/2010/05/04/stockholmsdod/

Jag vill inte tro de!


Vila I Frid CHANTAL, hoppas du får de bra i himlen!
Viste bara vem du var men att veta att du har varit omkring oss och nu är borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0