Sjuk, sjukanmäld men ändå i skolan. något fel i huvudet måste man vel ha!

Jag har varit sjuk sen den dagen jag sa att jag skulle ''lägga upp bilderna i morgon''. Söndagen var jag hostig och hängig. Måndag värre hosta och orkade inte sången så gick hem och sov i tre timmar. På tisdag hosta, huvudvärk och feber, gick hem och slagga direkt och sov i fyra timmar och min huvudvärk var som värst, MITT HUVUD HÖLL PÅ ATT SPRÄNGAS"*!!
På onsdags morgonen hade jag fortfarande lika ont så jag sjukanmälde mig, och så jag ringde en sån som knäcker rygg och nacke. Fick tid 9,20 och åkte ditt. Sen åkte jag till skolan och skickade över lite dokument så jag kan jobba hemma. Sen vill jag se ettornas monologer, men vet inte om jag ångrarde mig lite när alla typ skrek och vattnet i min tunna höll på att rinna öven så att huvudet skulle sprängas. Men de var inte dåliga och vissa var bätte än förväntan. Sen åkte jag hem och sov i några timmar. Vi åt och titta på Tv sen när jag skulle gå och lägga mig hade jag 38,7 grader feber och hostade så jag trode magen skulle komma upp och jag hade en sån där kyllklamp. Sen när mamma skulle se till mig igen och säga god natt hade MINST 40 grader feber, mamma bytte ut kyllklampen och så fick jag en alvedon. Sen kunde jag inte sova. Allt var varmt och vill bara ligga på kallt och ha kallt på kuden, överallt men de fanns inte så jag kunde inte somna sen vid halv 2, 2 somnade jag i allafall.

I dag känner jag mig bättre men är sjuk tröt. Och juste de jag ville komma fram till var att jag har testat att lägga upp bilderna men blogg vill inte de så ni får se dem när den vill igen, okej?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

krya på dig!

2010-05-13 @ 21:43:56
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0